0850 888 80 53
0535 264 57 84
(Huser Yaylası Turumuz hava koşullarından dolayı Haziran 2019 tarihinde başlayacaktır.)
Değerli konuklarımız, saat 09:00 da Rize PTT önünden kalkacak olan aracımızla sizleri karşılıyor ve Huser-Avusor Yayla turumuz için hareket ediyoruz . Çayeli, Pazar ve Ardeşen ilçelerinde turumuza katılacak olan misafirlerimizi de  aldıktan sonra rotamızı Fırtına Vadisine yöneltiyoruz. Fırtına Deresi üzerinde bulunan Rafting alanında çay ve fotoğraf molası verip dileyen misafirlerimiz de dere üzerinde ip aktivitesi (Zipline) ni tamamladıktan  sonra Çamlıhemşin merkezinden geçerek Ayder Yaylasına çıkıyoruz. Gelin Tülü Şelalesi, Kalegon ve Ayder Yaylasındaki gezimizi tamamladıktan sonra yaklaşık 60dakika sürecek olan yolculuğumuzun durağı Avusor Yaylasına ulaşıyoruz.Kaçkarları karşımıza alarak burada vereceğimiz yemek ve  molası sonrasında bulutlar ülkesi olan Huser Yaylasına geçiyoruz. Ortalama 8-9km sonrasında Huser Yaylasına varıyoruz. Huser Ayder Yaylasının sol tarafını tutan dağlara yerleşmiştir.Rakımı ve konumu açısından Kaçkar Dağları ve yaylalarını  en güzel manzarasını görme fırsatını sunuyor.Güneyde Kaçkar Altıparmak Dağları’ndan başlayıp Kaçkar Kemerli,Kaçkar Kavrun ve Verçenik Dağlarına kadar sınırsız bir manzaraya sahiptir.
Burada dileyen misafirlerimiz salıncakta bu güzel manzarayı seyir edebilir. Akşam havanın açık olması durumunda güneşin batımını izleyeceğimiz seyir tepesine çıkıyoruz. Günün sonunda turumuzu tamamlayıp huzurlu bir şekilde evimize dönüyoruz. Bir başka turlarda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.