0850 888 80 53
0535 264 57 84
1. GÜN
TRABZON HAVAALANI – FIRTINA VADİSİ – ÇAMLIHEMŞİN – GİTO YAYLASI
Sabah saatlerinde Trabzon Havaalanı’nda buluşmamızın ardından sahil şeridini takip ederek doğu istikametinde Ardeşen’e kadar  ilerliyor ve güneye kıvrılarak Çamlıhemşin üzerinden Zil Kale’ye ulaşıyoruz. Vadinin tam ortasında, Fırtına’nın 100 metre üzerinde inşa edilmiş olan kalenin tarihini dinleyip ziyaret ettikten sonra yaklaşık 2070 m rakımda bulunan, ortalama 50 haneli olan ve terasından eşsiz bulut denizi manzaraları görebileceğimiz Gito Yaylası’na doğru yol alıyoruz. Yaylamıza vardıktan sonra odalarımıza yerleşip akşam yemeğimize kadar serbest zaman veriyoruz.
  • Konaklama: Kaçkar Otel
  •  Yürüyüş: 30 – 45dk – 1s.
  • 2. GÜN
AMBARLI YAYLASI – ÜÇ GÖLLER – BALIKLI GÖLLER
Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından aracımızla 1 saat yolculukla Ambarlı Yaylası’na çıkıyoruz. Yayla da vereceğimiz fotoğraf molasından sonra Balıklı Göl’e yapacağımız 2 saatlik yürüyüşümüze başlıyoruz. Yürüyüş çok zorlu değil, patika tatlı bir eğimde ilerliyor. 3000 m rakımda bulunan Balıklı Göl’e ulaşırken  yol güzergahındaki Taraklı, Sandıklı ve Kuzu Gölleri’ni de görüyor 30 dakikalık bir yürüşün ardından hedefimiz olan Balıklı Göl’e ulaşıyoruz. Göl de balıklarla yüzmek mümkün.  Her ihtimale karşı mayo/şort ve havlunuzu yanınızda bulundurunuz. Bugün ki öğle yemeğimizi göl kenarında kumanya şeklinde alıyoruz. Dönüşte Gito yaylasının üstünde seyir alanında hava durumuna göre fotoğraf  molası veriyor ve şansımız yaver giderse eşsiz bulut denizi manzaraları eşliğinde fotoğraf çeke çeke ilerliyoruz. Toplam yürüyüşümüz 4-5 saat civarında. Akşam yemeğimiz Kaçkar Otelde
  • Konaklama: Kaçkar  Otel
  •  Yürüyüş: 4-5 saat.
  • 3. GÜN
PALOVİT ŞELALESİ – ÇİNÇİVA KÖYÜ – RAFTİNG & ZİP-LİNE – SAL &POKUT
Otelimizde alacağımız kahvaltımızın ardından Gito’dan ayrılıyor Fırtına Deresi’ne kavuştuktan sonra ayrı bir vadiye girerek Palovit Şelalesi’ne geçiyoruz. Şelaleyi tam karşıdan izleyip fotoğraflamanın ardından hava ve dere seviyesinin müsaitliğine göre ayaklarımızı dereye sokabiliriz. Buradan ayrılarak  Fırtına Deresi’ne kavuşuyor Çinçiva Köyü’ne doğru ilerliyoruz. Yaklaşık 1,5 saat sürecek olan köy yürüyüşümüzün ardından yöresel öğle yemeğimizi yiyoruz. Çay ve kahvelerimizi yudumladıktan sonra adrenalin dolu eğlenceli bir aktivite olan rafting ve zipline için yola çıkıyoruz. Dileyenler rafting dileyenler de zipline yapabilir. Dilemeyenler dere kenarında çay-kahve içebilir, dondurma yiyebilir veya dereye ayaklarını sokarak serinleyebilir. Aktivitelerimizi tamamladıktan sonra aracımıza yerleşip konaklayacak olduğumuz dağ evimiz olan Pokut Yaylasına çıkıyoruz . POKUT’U diğer yaylalardan ayıran özelliği Pokut’ta, elektrik direklerinin olmamasıdır.Elektrik kabloları yer altından ulaşıyor bütün evlere. Akşam yemeği öncesinde hava durumuna göre günbatımı için orman içi bir patikadan yaklaşık 20dk yürüyerek Sal Yaylası’na ulaşıyoruz. Burada güneşi batırdıktan sonra, Pokut’a dönüyor ve akşam yemeğimizi havanın durumuna göre bahçede yıldızların altında yiyoruz.
  •  Konaklama: Pokut Yaylası
  •  Yürüyüş: 2,5 – 3 saat.
  • 4. GÜN
POKUT YAYLASI – ayder yaylası
Otelde alacağımız kahvaltımızın ardından  Pokut Dağ evimizden ayrılıyor ve son durağımız olan Ayder Yaylasına ulaşıyoruz. Burada Gelin Tülü şelalesini fotoğraflayıp vereceğimiz öğle yemeği ve molası  sonrasında araçlarımıza yerleşiyor Rize istikametine doğru yol alıyoruz . Rizenin Kalesinde ve ya Botanik  Bahçesinde Çayı Yerinde içiyor ve turumuzu sonlandırıyoruz. Sizleri almış olduğumuz güzergahlarda bırakıp sonraki turlarımızda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.